Tuesday, April 19, 2011

Hetkel olen haige. Hakkas peale lihtsalt peavalust ja nohust, aga nendest sain kiiresti lahti. Just tänu sellele, et kõik võtsid ühendust ja soovitasid mulle erinevaid viise, kuidas ravida. Ja ma siis mõtlesin, et mis seal ikka.. Vaja nohust lahti saada, võtan kõiki kuulda.. Jõin teed, magasin, sõin küüslauguga võileibu, hingasin auru, hoidsin salli kaelas ja kõike muud sarnast.

Järgmine päev oli nohu kadunud, aga asendus päris koleda köhaga. Nüüd ravin usinalt seda.

Käisin täna ka arsti juures. Päris veider kogemus oli. Täpselt selline tunne nagu oleksid tulnukad mu ära röövinud. Kõigepealt võeti verd sõrme otsast, siis veenist. Siis üteldi: "Olgu, särk maha, jalatsid jalast ja viska siia pikali." (muidugi tulnukad vist nii ei ütleks)
Nii tegingi.
Siis kinnitati mu käte ja jalgade külge klambrid (kõlab hullemini, kui tegelikult oli) ja igale poole pisteti iminapad. No täpselt nagu filmis.

Aga pärast arst ütles, et ta ei julge mulle praegu igatahes rohtu kirjutada, pigem joogu ma teed ja puhaku kodus. Siis rääkisime eksamitest. Sest kõik täiskasvanutest tuttavad räägivad praegu minu vanustega ainult eksamitest vist.. Või mis?

Ja täna kuulan millegipärast eriti neid kahte: Üks & Kaks


No comments:

Post a Comment