Tuesday, January 11, 2011

II

Tänane päev ei alanud nii nagu ma oleksin tahtnud. Avasin silmad ja veidralt värske tunne oli. Mõtlesin, et ohhoo, ärkasin enne kella ja nüüd saan oodata veel, kuni kell piiksuma hakkab. Ootasin ja ootasin. Äkitselt hakkas helisema hoopis telefon köögis. Läksin vaatama, see oli telefoni peale seadistatud äratuskell - seadistatud äratama kell 11.30. Jah, ma magasin kooli maha.

Otsustasin, et ju siis oli nii vaja (, sest mind pidi äratama 3 kella, millest ühtegi ma isegi ei kuulnud) ja magasin edasi.

Tiksusin umbes kella poole neljani. Siis läksin linna ja sain kokku Lehtiga. Trippisime niisama ringi kuni meil tuli geniaalne idee minna Selenele salaja külla. Salaja sellesmõttes, et Selene ei teaks, et me tuleme. Tegime siis süütu kõne, et kuidas tal läheb ja kus ta parasjagu on. Ta oligi kodus. Ostsime kaasa vahukoort, et Selene ja Lehti saaksid teha vahukoorega kohvi. Nad tegid ka. Pakkusid isegi mulle (ma kohvi ei joo) ja ma proovisingi. Magusalaks x 10.

Pärast umbes kümnekordset korrutamist, et "peaks liikuma hakkama" läksimegi ära. Lehti saatis mu bussile ja ma sõitsin koju. Tegin Kaisale paar veidrat pildiversiooni tema, Anette ja Kadi sõbrapildist (mida võib näha Kaisa Facebooki profiilist). Nüüd õpin veel pisut ja siis keeran magama. Cheers.

2 comments:

  1. tegus päev ju
    peaasi et molutama ei jäänud
    ja roisku ei last päeva

    TUBLITUBLITUBLITUBLITUBLI
    TUBLITUBLITUBLITUBLITUBLI
    TUBLITUBLITUBLITUBLITUBLI
    101 X TUBLI

    ReplyDelete
  2. :_Dhahahaha Ma naeran seda, et see täiesti süütu plaan oli tglt üli geniaalne ;)

    ReplyDelete