Monday, January 31, 2011

Rlv mässif

Nädalavahetusel käisin Rakveres. Ma pidin sinna minema koos Katrini ja Ennuga, et teha uurimistööd, aga ema (kes on meie juhendaja) ning Enn jäid haigeks. Niisiis läksin üksi. Reede õhtul.

Kohe õhtul alustasin ka uurimusega. Sain umbes 2 lehekülge kirja pandud. Jess.

Järgmine päev lõhkusin emale natuke puid ja tassisin ahju ja seina vahe täis. Siis sain kokku Kaisaga. Vahepeal käisid Kam ja Jaaks ka külas. Niimoodi vaheldumisi.

Kaisaga oli täiega mõnus chillaxida. Kordamööda üks lebotas Siimuga diivanil ja teine valis muusikat. Jõime teed ja olime niisama. Päris pikalt isegi ilma midagi rääkimata.

Siis käisime poes, kus proovisime teha võimalikult säästlikke oste, milel juures sai palju nalja. Tulime tagasi minu poole, kus uurisime, kas Toomas viitsib Kaisa ja Kaija (kes ka sinna tuli) koju ära visata. Nad oleksid muidu pidanud minema juba 5-ese bussiga. Toomas oli nõus.

Nüüd olime minu pool juba 5ekesti. Ma isegi ei mäleta, mida me rääkisime, aga lõpuks läksimegi sõitu ja viisime Kaija Potsule, Kaisa Haljalasse ja siis sõidutas Tom mu koju ja läks ka ise minema. Läksin üpriski hilja magama. Nii poole kahe paiku.

Pühap tulin Tallinna. Rakveres oli nii hea olla. Kodune kuidagi. Tahaks pikemalt seal olla jälle vahepeal.

No comments:

Post a Comment