Wednesday, April 17, 2013

Garri Rotter


Teate vahepeal neid imelikke unenägusid, mis su elus asju kokku loksutavad. Selliseid, pärast mille nägemist ärgates tead kõige jaoks vastust ning on tunne, et enam pole vaja üldse muretseda, kuidas mõnest probleemist üle saada.

Mina ka mitte.

Täna öösel nägin unes, et olen Harry Potter. Mind kiusati minu isa (kes on raamatut lugenud, siis teab) kinnipüütud kituga, mida ma tahtsin kangesti endale saada. Sain ka.
Aga siis nägin haiglatiivas haiget tüdrukut, kelle akna taga olid parameedikud. Tuli välja, et need olid kummitused, keda tema ja mina nägime. Ma läksin uurima, mis nendest sai ( sest tüdruk ilmselgelt arvas, et nad on veel elus). Sellest kõigest sai kiiresti halb episood Ghost Whispereris, aga vähemalt asjad lõppesid hästi.

Jep.

3 comments: