Sunday, April 28, 2013


Mõned päevad tagasi käisin esimest korda sõidutunnis. Teen lube siis.
Alustasime parklast nagu ikka ja pärast kümmet minutit juba läksime liiklusesse. Ma olin imestasin, et nii kähku autode vahele lasti. Esimene koht kuhu läksime - ringtee. FML.

Pärast autosõitu läksin Järve Selverisse. Tegin aega parajaks, ootasin Kerlit, rääkisin telefoniga ja siis ma nägin teda - Neo. Või noh. Mitte päriselt. Aga ma nägin meest, kes nägi välja nagu ta oleks pärit Matrixist. Ta seisis ühe naisega pakiautomaadi juures Selveri ees ja nägi välja täpselt nagu ta oleks just tulnud tagasi süsteemi oma kunagist "naist" vaatama. Lihtsalt igatsusest.
Mr. Matrixil oli seljas must maani mantel. Täiesti veatu pealekauba. Tal olid teravad näojooned ja prillid, mis tegid ta silmadest Musta Augu. Ok, misiganes, nägin ta ära ja läksin edasi.

Lõpetasin kõne ja astusin Selverisse sisse. Esimese nurga taga oli Mr. Matrix. Selleks hetkeks polnud mul kahtlustki, et tegemist on mingisuguse üliinimesega, kes teab, et me kõik süsteemis magame. Esiteks kuna ta oli just väljast sisse teleporteerunud ja teises, valides oma "naisega" šokolaadi vaatas ta mulle otsa ja muigas, üteldes: "Kallis, mis vahet seal on". Huvitav, kas mina olen järgmine, kelle nad äratavad.

See ei olnud viimane kord, kui ma teda see päev nägin.

No comments:

Post a Comment