Tuesday, November 23, 2010

eargasm

Eile käisingi järelvastamises. Ja trummides. Ja raamatukogus, mis oli kinni.

Järelvastamine läks ilusti. Pole nagu midagi rääkida.

Trummides õpetasin kahele kaheksanda klassi tüdrukule natuke uusi rütmi ja muud. Päris palju nalja sai igatahes. Asi oli selles, et ma sadasin lihtsalt uksest sisse. Mul nüüd enam kindlat aega polegi, lähen millal tahan. See tähendab, et mõni võib seal tol hetkel mängida. Mulle nii meeldibki tegelikult.

Nägin täna imelikku ja imelist unenägu. Ärgates oli tunne, et kogu maailm on muutunud. Ma tundsin end kuidagi vabalt ja mõnusalt. Ülejäänud päeva olin haige ja kodus ja magasin ja lugesin ja sõin ja jõin ja ei teinud midagi asjalikku.

See oli tour de force. See oli jeu d'esprit.

2 comments:

  1. see on nii ilus ja tore, kui inimesed selliseid unenägusid näevad.

    ma ükskord nägin ka ja siis tundus, nagu lendaksin. enam ei mäleta, millest unenägu oli.

    soovitan sul enda unenägu meeles pidada :)

    ReplyDelete
  2. Mul on kaks sellist olnud, üht olen nii palju rääkinud, et nüüdseks on juba meeles ning teine on kirjas : D

    ReplyDelete