Wednesday, November 17, 2010

i remember

Tere. Minu nimi on Joonas. Mul on kirjanduses neli X-i, kuigi olen valmis nad kõik ära vastama. Asjad, mida ma teha ei viitsi, lükkan ajutiselt kõrvale ning hiljem unustan. Kõik kuhjub. Kõik muu ka. Until My Head A Splode.

Röövisin vanematelt pisut raha ning ostsin kuu aja ujumispileti. Täna oli esimene kord üle pika aja. Arvasin, et ma lihtsalt vajun pärast paari otsa põhja, aga avastasin rõõmuga, et kilti ujuda pole nagu mingi probleem. Hea seegi.

Kuulan imelikku muusikat ja olen totaalselt väsinud. Kavatsen täna varem magama minna kui muidu, sest ega see bussis magama jäämine pole naljaasi.

Viimasel ajal olen väga palju Top Geari hakanud vaatama. Seal oli üks osa, kus nad sõitsid mingisuguselt veebilehelt tellitud autodega Boliivia vihmametsades, mägedes ja külavahel. Ühes kohas leiavad nad midagi maantee sarnast, küla stiilist siiski, kruusane ja väga konarlik. Samal ajal kui Jeremy kuulab oma heade amortidega mugavas autos seda laulu, karjuvad teised üle auto kolistamise ja rappumise roppusi.

Laul iseenesest polegi nii väga hea, aga millegipärast jäi mulle külge ja olen seda nii mõnigi kord kuulanud. Võibolla on asi selles, et mulle tuleb silme ette Jeremy, kes oskab õigel ajal olukroda nautida. Peaks ka. Sest alati ei lähe hästi. Ja siis jälle läheb.

1 comment:

  1. see on muideks üks parimaid Clarksoni iseloomustusi, mida ma lugema olen juhtunud. TA nautis isegi seda, kui aina sügavamale mutta vajus.

    Jehh. Ja küll ta läheb, küll läheb.
    Jekati jee

    ReplyDelete