Sunday, November 7, 2010

Miu

Ema hankis meile Rakverre kassi. Nimeks sai Siim. Ta on lumivalge ja hästi sõbralik ja magab hetkel minu kapuutsis.

Eile, kui sõitsin Rakvere suunas bussiga, helistasin emale ja teatasin talle, et jõuan kodust vaid põgusalt läbi hüpata ja siis lähen kohe uuesti bussi peale, et Potsule sõita. Seal pidi toimuma mingisugune peomoodi asi.

Kui hakkasin Rakveres maanduma helistati mulle, et ma tuleks koos teistega poodi. Helistasingi siis emale, et sorri, sorri, ma tõesti ei jõua isegi läbi hüpata kodust. Ema teatas selle peale: No see on sinust küll inetu. Kuula, isegi Siim kurjustab sinuga. Hetk hiljem kõlas telefonist peenike miu.

Potsul oli ülimalt tore. Seltskond oli super. Nalja sai palju. Magada sai. Süüa sai. Juua sai. Tantsida sai. Oodata sai. Kaarte sai mängida. Bullerby lapsi sai kuulata. Ja palju muud. Kõige lõpetuseks hakkas hommikul mahedat lund sadama, mis andis kõigele superilusa punkti.

Nüüd ma istun siis Rakveres oma kunagises toas, kirjutangi blogi ja kuulan seda lugu.

No comments:

Post a Comment