Tuesday, November 30, 2010

Taramm


Täna mõistsin, et olen pisut nagu Luna, sealt Harry Potteri seeriast. Ta on selline pisut veider ja lihtsameelne tüdruk, kes arvab, et kõik jookseb iseenesest pika. Ja siis, mingi suure ime tõttu jookseb ka. Kohe seletan, miks arvan end temaga sarnanevat.

Algab lugu eelmisest neljapäevast. Kiirustasin kooli ja kuulasin muusikat. Koolis lappasin mp3lme juhtme kokku, panin jope tasku, riputasin jope garderoobi ja jooksin tundi. Kui ma koolist lahkusin oli mp3lm kadunud. Varastatud siis.

Otsustasin teha sildi - Kallis varas! Võtsid ära minu armsa mp3-lme. Selle ekraan on aga rikkis ning sulle pole selles midagi kasu. Palun too ta mulle tagasi!

Ma ei teinud seda silti, aga peab tunnistama, et idee oli hea, eksole?

Lugu jätkub... Eile kondasin ringi linnas. Päev oli üpriski kiire ja toimetusi palju. Käisin ka kinos. Linna minnes soojendasid selle kõva pakase eest mu käsi mustad sõrmikud. Linnast tagasitulles olin jätnud nad vist Viru keskusesse. Kaotasin ära..

(Sidenote: Ilma kinnasteta suutsin pärast trummitundi otse hange kukkuda, käed peaaegu jäätusid, aga õnneks tuli kohe soe buss)

Täna hommikul ärkasin, pesin, panin riidesse ja hakkasin kooli minema. Minu kindad olid mu laua peal.
Ee...
jah...
mu laua peal..

Ju siis võtsid viimase bussi Virust koju tagasi või midagi?

Läksin kooli. Koolis võtsin riided seljast ning vaatasin garderoobis üle kõik kapipealsed. (Silti lisamata lootsin siiski, et varas ise jõuab järeldusele, et mul on seda mp3lme rohkem vaja)
Ennäe! Mp3lm ootaski mind ilusti garderoobis kapi peal. Jee!

Nüüd täidan muud põnevad osad loost.

Kinos käisin vaatamas filmi nimega Sound of Noise (Müramuusika). Tegemist on täiesti geniaalse Rootsi filmiga. Kui sa, hea lugeja, oled Tallinnas reedel kella 20.00 ajal, siis mine ja vaata seda! Sa ei kahetse!

Esmaspäeval oli meil koolis ka kirikuteenistus. Ma olen neil alati käinud. Seekord otsustasin, et mul pole vaja sinna minna ning läksin linna sööma. (sellel retkel kaotasin ka kindad.) Solarises sattusin täiesti ootamatult kokku Helenaga. Rääkisime siis paar sõna juttu ja ta läks filmi vaatama. Tore oli näha.

Ka nädalavahetus oli väga tore ja tegus. Märksõnad on PÖFF, vanalinn, kakao, piljard, lumi, lumi, lumi, Toomas, Triin, Maria,Mati, Lehti, Selene, Silver, Siiri.

Muide, otsustasime eile Kaisaga, et tänane päev tuleb hea ja edukas. Siiani tuli ka. Soovitan seda nippi!

No comments:

Post a Comment