Thursday, November 18, 2010

Fastalishious

Tänane ärkamine oli mõnus. Tänu lumele on mul tuba heledam kui tavaliselt. See on ülimalt mõnus tunne ja siis ma lihtsalt naudin seda natuke aega. No tegelikult täpselt nii kaua, kui ma kella vaatan ja aru saan, et ma sisse magasin.

Panin siis riidesse ja läksin bussi ootama. Peatuses seisin selle varikatuse all ja kuidagi veider tunne oli. Midagi oli väga valesti. Lõpuks sain aru, et varikatust on nii umbes 4 m minu kodust eemale liigutatud. Mõistsin seda alles siis, kui hakkasin posti pealt bussiaegu vaatama ning post oli kohe väga kaugele nihkunud.

Edasi oli mul üle pika aja üks tohutult tegus päev. Üritan teha kiire kokkuvõtte.

Magasin sisse.
Käisin koolis.
Ei suutnud Priidule pakki toimetada.
Einestasin Kadiga.
Võtsin leebelt Kadi kallal.
Kadi võttis leebelt minu kallal.
Kaotasin Hesburgeri Boonuskaardi süütuse.
Saatsin Kadi Solarisse.
Nägin Massi.
Sain kokku Liisaga.
Ütlesin Liisale tervist.
Võtsin Liisalt Kaisale IPod-i.
Ütlesin Liisale nägemist.
Läksin ujuma.
Käisin kodus jalanõusid kuivade vastu vahetamas.
Käisin Silveri pool, laenasin tema Wacom Tableti.
Külastasin Siretit.
Jõudsin koju. Kell oli 22:45 umbes.

Parim õhtune lugu ever. Tänud Toomasele!

Ja mulle jõudis kohale, et poes jäi ikka käimata. Deem!


1 comment:

  1. Heh, see sinu parim õhtune lugu,
    kuulan seda hommikuse esiloona,
    hella ja järjekindla
    teadvusele kergitajana.

    Aitäh, vanainime ep tiädnudki, et Kaabrielil sihuke leuluke välja mõeldud oo.

    ReplyDelete