Thursday, September 23, 2010

IB Foor

Hommikul tuli mulle koolis vastu Enn ja teatas, et ta võttis meile kolme peale (mina, tema, Katrin) veel kaks rebast juurde. Meil on nüüd 5 rebast! Ojeee! Homme läheme neile kaltsukast varustust otsima!

Käisin täna ka juuksuris. Juuksuril oli kiire ja sellepärast tegi ta ka imekiiret tööd. Lõikas mulle soengu mingi 15-20 minutiga. Kui ta lõpetanud oli võttis ta selle pehme harja, millega näost karvad ära pühkida ja... otseses mõttes viskas selle mulle näkku, selle kõvema poolega. Tal tegelikult libises see käes, aga liigutus oli kiire ja pauk päris võimas. Ise veel hüüdis "Oi pagan, nüüd veel löön kliendi maha kah!" Tulemuseks oli pisike muhk parema kulmu kohal, mis nüüd on juba peaaegu kadunud. Soeng on mul nüüd üle tüki aja jälle täääitsa lühike.

Hakkan nüüd poodi sättima. Vanaema tahtis, et varustaksin meie külmkappi.

Maarjaga tuli mulle millegipärast meelde üks lugu. See lugu. Ja nüüd kuulangi seda.

1 comment:

  1. Selle keeponiga seoses, mul oli vahepeal mõte, et peaks õue peale paar kolm lumememme organiseerima (loll sõna, justkui saaks neid kuskilt kokku kutsuda või laenutada), ja siis tantsima õpetada.

    Nii tekiks lumememmede disko.

    ReplyDelete