Tuesday, September 21, 2010

Unitulebjuba

Istun oma toas. Korras toas. No tõesti.. Mul pole ammu NII korras tuba olnud. Terve päeva nägin vaeva kah.

Nüüd mul aurab käes tee, toas on mahe valgus, ahjus praksub tuli ja kõrvas on mõnus muusika.

Päevaga olen ka rahul. Olen saanud toredate inimestega rääkida ja jagasin palju head muusikat ja üldse oli täna üks meeldiv ja rahustav päev.

Aa nii palju veel, et koristamise ajal leidsin üles kilekoti , millega ma Rakverest tulin(nägin välja nagu kodutu - thnx for the ocompliment, Kaisa). See oli ikka veel asju täis ja mulle tuli meelde - ema saatis ju isale paki! Siis astus sisse isa ja teatas, et ta sõidab nüüd Rakverre. Ütlesin siis isale, et "kuule, ma ju tõin sulle mingi asja Rakverest!"
Isa hakkas laginal naerma, ütles aitäh ja teatas mulle, et ta peab jooksma või ta jääb bussist maha.

3 comments:

  1. Ei jah, siiamaani pole naer üle läinud. Peab minema külma vett jooma ja midagi ehk veel, mis sest et varahommik

    Minu päeva esimene video oli Björki Volta pealt, nime ei möleta, see mammutite ja mägijõega

    irretsal (see on see kontrollsõna)

    ReplyDelete
  2. Nagu jee, nagu jee jee - ja alguse saigi minu lemmik blogi :)

    ReplyDelete