Wednesday, September 22, 2010

.... I'm Brian

Ärkasin selle peale, et ema helistas. Rääkisime paar lauset juttu ja lõpuks küsisin, et mis kell on. Sain teada, et kell on 8:15. Pärast paari sekundit mõtlemist ütlesin aaa mamagasinsissetsau ja hakkasin kiirustama.

Peale abiturientide oksjonit ei toimunud koolis tõesti mitte midagi. Seal ruumis oli palav ja õhku oli vähe, aga nalja sai päris palju. Hinnad ulatusid 500 kroonist kuni 1500ni. Meie lend lõi kõik müügi rekordid!

Pärast seda tulin koju ja magasin kolm tundi. Praegu just jõudis kohale, et ma pole peale magamise mitte midagi erilist teinud, aga ma ei kurda. Magada on ka hea ju? Oi ma olen kindel, et te kõik tahaks magada! rrrright?

Aa ja ma hakkasin mõtlema, et meil seisab teises toas klaver, mis suvel ilusti ära häälestati ja mitte keegi ei mängi seal peal mitte kunagi. Ma tõesti, tõesti tahaks osata. Maarja pidi tegelikult mulle õpetama, aga ta on selleks pisut liiga kaugel praegu. Aga eks ma natuke mingil ajal proovin... Tahaks osata seda ja seda ja seda ja seda ja seda lugu. Mul on vist latt natuke kõrgele seatud, või mis?

8 comments:

  1. Youtube helps you out there.. Ma ise proovisin kah midagi korra õppida, aga see tundus liiga keeruline ._.

    ReplyDelete
  2. Misasja, miks su igal postitusel kommentaare on? Ma olen täiega kade, et su blogi lahedam on kui minu oma.

    ReplyDelete
  3. Jaa ma mõtlesin ka nii õppima hakata, aga kardan, et avastan ka kui keeruline see on

    Kaisa, ma sind ka :D

    ReplyDelete
  4. ei ole liiga kõrgel see latt.
    ja kui latt juba olemas on, peabki see kõrgel olema.
    Sest see üldrahvalik latt, see läti oma, see on niigi madal liiga.

    Aga kõige esimese palana võta Chopini opus ma ei tea mis number, see, mida rahvasuus Koerapolkana tuntakse.

    Kaisale: Ma heal meelel kommin ka Sinu blogi, kui aadressi saadad. Ah, leidsin ise.

    ReplyDelete
  5. + ära kuula oma isa, What Sarah Said peab olema esimene, mida õpid!

    ReplyDelete
  6. Oi Koerapolkat ma vist isegi oskan!

    ... ja ma veel mõtlen selle esimese loo kohapealt xD

    ReplyDelete
  7. Ära iial - IIAL - mängi koerapolkat, palun.

    ReplyDelete