Friday, February 18, 2011

Empath

Ärkasin täna vara, kusagil 6 paiku, et ilusti hommikul saaks süüa ja duši all käia, natuke chillida veel ja jõuaks ilusti kooli. Jõudsingi kooli 8.15 ajal. Tuli välja, et õigusteadus jääb ära, sinna kõrvale oli koolis ka internet puudu, mis tähendas, et ma ei saanud oma Õiguse ja õigluse teksti välja printida. Saatsin selle hoopis kodust õpetaja meiliaadressile.

Ootasingi siis poolteist tundi, kuni hakkas peotants. Seekord oli tüdrukuid väga palju puudu, aga lõpuks suutsime enamus leida tantsupartneri. Täna olid igasugu keerukamad käigud ja üldse väga kiired tantsu, ülimahe oli. Tantsisin endast päris palju lühema tüdrukuga, nii et naerda sai palju.

Homme tuleb tegus päev vist. Üritan võimalikult vara ärgata ja teha kodused toimingud ära....


4 comments:

  1. Hei!
    mul tekkis küsimus, et kui pikk Sa siis oled? :D
    muide, Nõmme on mu lemmik rajoon Tallinns :)
    M.

    ReplyDelete
  2. heips
    heh. pikkust on 192-3 cm. jaa mulle meeldib ka Nõmme, siin on palju rohkem loodust kui mujal, kui nii saab ütelda : D

    ReplyDelete
  3. jah.
    raudtee meeldib ka.
    ja männiladvad koos unistustega, mida unistada, kui väljas jalutada :)

    ReplyDelete
  4. jaa, aga kahjuks ma viimasel ajal ei jõua eriti niisama jalutama... võiks küll samas..

    ReplyDelete