Saturday, February 26, 2011

Flowers

Eile tuli Jaaks külla. Me olime umbes kella viieni öösel üleval. Väga kasulik. Ärkasime aga juba 8 hommikul. Kui ta bussile läks, et hambaarstile minna, läksin kaasa, et linna saada. Pidin saama kokku Silveriga, et šoppama minna. Jeps. Meie, šoppama. Point selles, et võitsime väikese graafika konkursiga 1. koha, st kahe peale 130väärtuses kinkekaarte Kaubamajja.

Poole tee peal (ehk bussis) võttis mind rajalt maha piletikontroll ja küsis piletit. Andsin oma ID kaardi, üteldes: "Muidugi." Lõi masinast läbi ja ütles, et piletit ei ole. Mina tegin kohe kurja nägu, ütlesin, et proovigu uuesti. Ma olin 100% kindel, et olen tellinud. Vaidlesime siis 4-5 minutit teemal, et kas ma tõesti tellisin või mitte. Lõpuks ütles ta mulle, et pole hullu, lasi mul tellida pileti ja ütles, et ma edaspidi kontrolliks olukorda. Jee? Vist küll.

Trippisime siis Kaubamajas Diana, Silveri ja Selenega. Me ei leidnud midagi, mida osta. Kulutasime natuke raha toidu peale.

Mis toidu peale me raha kulutasime? Nooo. Meil oli selline plaan: Kuna suvi ei taha väga tulla, siis tuleks suvi kohale kutsuda. Selleks võiks ohverdad ühe suvise koogi. Otsustasime, et mitte mingil juhul pole suvine kook šokolaadikook. Ostsimegi materjalid kokku ja tegime koogi. See tuli šokolaadikook. Aga hea kook sellegi poolest. Tundub, et suvi jääb veel venima, vähemalt järgmise koogini.

Diana pool kooki tehes oli väga tore, sai palju toredaid nalju tehtud, mängisime mingeid raskeid puzzle mänge ja jõime teed, šampust ja (koogi kõrvale) piima.

Siis tuli mulle pähe, et pidin varem kodus olema. Kell oli juba pool 11. Koju jõudsingi alles peaaegu 12ks. Diana joonistas veel mulle kaardi, kuidas tema kodust peatusesse saada. Tee peal vestlesin pikalt telefoniga.

No comments:

Post a Comment