Monday, February 21, 2011

Umbra

Laupäeval ärkasin üles kella üheksaks. Panin soojalt riidesse, läksin võtsin kuurist kirve, kangi, labida ja lumelabida ning läksin jääd lõhkuma. Ma pidin lõhkuma, et saada lahti meie väravad, need, kust autod läbi liiguvad. Peale nelja tundi jäälõhkumist sain ühe poole liikuma. Siis helistas Lehti, meil oli plaan kokku saada ja minna Saskia poole (mingisugune peomoodustis).

Pärast ülejäänud koduste toimingute tegemist läksingi siis liikvele. Jõudsin kohale kusagil 6-7 paiku õhtul. "Aitasin" šokolaadikooki teha ja me ootasime ülejäänud inimesi. kokku tuli meid umbes kümne ringis. Väga tore rahvas oli, ma teadsin sealt ainult Lehtit. Üht tüdrukut olin varem näinud, aga teised olid võõrad. Kõik Tallinna Reaalkoolist.

Tegime sauna, mängisime piljardit ja olime niisama lahedad. Mind ristiti Reaalkooli sisse, nii nagu seda kõigi reaalikatega tehakse. Erandiks, et ma olin sel hetkel saunas. Siis mainisin neile, et ma sain tegelikult sinna kooli viimasele kohale sisse ja nad hakkasid mind kõik läbisegi sõimama. Ütlesid, et "Sa oleksid meie klassi jube hästi sobinud, seal on kõik hullud!" Ma võtsin seda loomulikult kui komplimenti.

Sain isegi üllatavalt vara magama, umbes poole kahe ajal. Ärkasin 10, mängisin paar piljardit veel ja tulin koju. Siin tegime teisel korrusel remonti ja noh, pühapäev venis käest.

Nüüd olen pisut tõbine, aga õnneks see nädal kooli ei ole.

PS! seekordne pilt postituse kõrval, ma ei saa mainimata jätta, on tükk mu enda loomingust, mida võib näha siin.

1 comment:

  1. Väga tore, et sa tulid Saskia poole :) Muidu ma oleks sõna otseses mõttes OTSAD ANDNUD! :)hehehe

    ReplyDelete