Thursday, February 17, 2011

_S

Noniiiiiih. Arvestustenädal on põhimõtteliselt läbi. Mitte kuigi edukalt, aga saab hakkama.

Hetkel kirjutan viimast kodutööd homseks. Sokratese Apoloogia põhjal 2000 sõna teemal "Õigus ja õiglus". No mida. Aga mul saab ikkagi kohe valmis. Saab lahti.

Täna peale kooli käisin ujumas. Nii hea oli üle pika aja vette saada. Ma nii naudin ujumist, see annab võimaluse tund aega mingi suvalise tegevuse kõrvale mõtiskleda. Toob tihti asjadele selgust, ma ei oska paremini seletada.

Peale ujumist läksin raamatukokku. Olen sinna viimase kahe nädala jooksul ära viinud juba 12 isa laenutatud raamatut. Ikka veel on üks viia.

Kui ma tagasi tulin, siis oli veel suhteliselt valge. Noh, talve mõistes valge. Vaatasin üle Nõmme puude ja katuste ja märkasin midagi säravvalget. No tõesti paistis nii pisut ainult, et kohe ei saanudki aru, mis see on. Tuli välja, et see oli ülisuureks kasvanud ja eriti heledalt helendama hakanud kuu. Ma ei tea, mis talle pähe lõi. Igatahes väga ilus vaatepilt. Kui kodus MSNi tulin, oligi Diana esimene küsimus: "Kuud nägid?" Nii et ma polnudki ainus, kes vaatas ja imestas. MSNis üritasin Kaisa tuju parandada. Vist pisut aitas, teinekord jälle.



No comments:

Post a Comment