Thursday, February 24, 2011

karambuuder

Täna juhtus selline veider asi, et sain oma elust 7 minutit tagasi. Teate seda kommet, et kui kell on 00:00, siis saad soovida või 11:11, midagi seesugust. Täna vaatasin, et kell on 00:00. Ma ise ei soovi kunagi sellistel aegadel, aga tavaliselt ütlen paljudele, et saab soovida. Nii ütlesin ka täna, mille peale mulle vastati, et kell on alles 23:53 ju. Kontrollisin üle ja oligi! Ja ma ei osanud selle ajas tagasi reisimisega mitte midagi peale hakata.

Üldiselt olen viimasel ajal pisut tõbine olnud ja ravin end kodus, väga palju välja polegi liikunud. Esmaspäeval käisin tegin uurimistööd, lõpetasime Patrickus. Tüüpish. Teisip ärkasin vara ja ravisin kodus end terve päeva. Jõin piparmündi ja melissi teed, hea oli. Rahulik.

Homme tuleb tegus päev. Ülehomme samamoodi. Aga sellest saan siia juba siis kirjutada.

Veider tunne, et kooli polnud terve nädal algus. Aga tore ikkagi.


3 comments:

  1. minu lemmik tv on the radio lugu on on a train :)

    ReplyDelete
  2. paranoid park tuli eile telekast

    ReplyDelete
  3. Ha, see lugu on mu vaieldamatu lemmik, siiski.
    Vampire diaries(sarjas) oli see ka taustaks mingis osas,loved it!
    Igatahes ma leidsin su facebookist üles, kohutavalt uhke tunne on nüüd :D
    Kirjuta aga edasi, poiss :)
    M.

    ReplyDelete