Wednesday, February 16, 2011

Tujumasin

Tujumasin

Tulin koju,
sügav tuju
ütles mulle:
"Hüppa tulle!"

Aga mina kuulatasin,
mida ütleb tujumasin.
Ütles: "Puhkama sa peaks."
Tuju läkski kohe heaks.


Avastasin, et mulle meeldib teha umbes minuti-kahega Ilmar Trullilikke luuletusi. Mulle endale nad meeldivad, kriitikat vist ei kannata, aga neid on tore välja mõtelda igatahes.

Kooliga seoses, sain bioloogia 5e. Matem tuleb arvatavasti 4. Ajalugu ja muusikaajalugu jäid tegemata, aga need on lihtsalt õpitavad. Olen lugenud natuke Jaan Krossi ja üldse on kõik tegelt lõpmata hästi.

Nüüd toon puid, söön, koristan toa, teen teed, õpin pisut ja siis ongi kõik tehtud, mis tarvis. Homme pean meeles pidama, et raamatukodus tuleb käia. (Jah, ma tahtsin kirjutada "raamatukogus", aga selle trükivea jätan küll sisse. Tore teine.)

Ootan juba nädalavahetust. Saab tore olema.

2 comments:

  1. Mulle meeldis su luuletus. PS, su blogikujundus on ka huvitav ja omamoodi armas isegi :)
    Ega sa ometi "Keisri hullu" ei loe?
    Ma olen muidu kah(juhuslikult) Maarja ja avastasin su bloggeri ka juhuslikult. See hakkas lihtsalt meeldima, niiet ole sama lahe kirjutaja edasi :)
    M.

    ReplyDelete
  2. Heips1
    tänud kah! motivatsioonilaks edasikirjutamiseks :D
    loen jap Keisri hullu, kuigi ega ma eriti kaugele pole jõudnud. õnneks ta igav ei ole

    ReplyDelete