Monday, February 14, 2011

XX

Käisin Rakveres. Plaan oli käia ka kohalikul filmifestivalil, aga reedene päev venis liiga pikaks. Ma lootsin olla juba 6 õhtul Rakveres, kohale jõudsin aga 8 paiku.

Bussi peal jõin termotassist piparmünditeed ja kuulasin, kuidas kõik Vene keeles räägivad. Ma ei saanud eriti palju aru, aga huvitav oli kuulata. Muusikat ma enam kuulata ei saa sõidu ajal, mul ei ole enam mp3lme.

Rakveres avastasin, et õues on ikka päris külm. Oleksin pidanud vist mütsi ja pluusi kaasa võtma, aga seda viga oli juba hilja parandada.

Koju jõudes koristasin pisut ja siis sain kokku Toomase ja Kaisaga, kes mulle külla tulid. Vaatasime MacGyverit (jep) ja lebotasime niisama. Mingi hetk läks Toomas ära ja me Kaisaga läksime magama.

Hommikul tulid Katrin ja Enn, kellega hakkasime tegema uurimistöö küsitluste analüüsi. Samal ajal tegi Kaisa viineripirukaid ja kohupiimasaiu. Täiega tore oli niimoodi kolmekesi andmeid töötada, samal ajal kui "pereema" oma lapsukesi toitis.

Tegelikult juhtus umbes miljon toredat ja naljakat asja, aga mul ei ole tuju, et neid kirja panna.

Nüüd olen tagasi Tallinnas. Pea on pulki täis.


// Kaisa näitas üht pilti suvest. Tahaks tagasi. Või edasi st, suve noh! Ja nüüd sattusin kuulama Gold Dusti. Tahaks tagasi pigem ikka. Aga edasi on ka hea vist.


4 comments:

  1. suvi ja gold dust ja see pilt ja oh i love u

    ReplyDelete
  2. edasi, ikka edasi, Joonas :) kasvõi vastutuult, aga edasi.

    ReplyDelete
  3. muideks see sõna, mille pidin kirjutama, et kommida, oli mingu. kuidagi tähenduslik tundus -- lisaksin veel ühe silbi, et min-da-gu :) ikka siis edasi, ma mõtlen.

    ReplyDelete
  4. haha diip...
    aga eks ikka edasi jap

    ReplyDelete