Sunday, October 3, 2010

avesoomne Boombox

Eile trippisime Kaisa ja Kaijaga pool päeva mööda Rakveret ringi. Tohutult palju nalja sai ja igav küll kordagi ei hakanud, kuigi me eriti ei teinudki tegelikult midagi.

Kui ma olin jõudnud nendega kokku saada helistas mulle kohe ema, kes teatas, et ma olin tal ukse lukku keeranud ja võtme kaasa võtnud. Pidingi siis kohe uuesti lahkuma.

Päeva jooksil käisime mitu korda Selveris, lõbustasime keskväljaku jalgratturit, tantsisime Selveri ees ja mujal, jõime jääteed, rääkisime soomlastega, stalkisime tuttavaid ja võõraid, vaatasime, kuidas jalgpalli mängitakse, tegime tuuri RG-s jne jne.

Õhtul tuli Toomas, kes meid autoga, väsimusest hoolimata, Haljalasse viis, kus vaatasime filmi. Kadi ei tahtnud meid alguses Noortekeskusesse sisse lasta. Igatahes väga tore õhtu oli.

Kõiki neid sõpru nähes jõudis mulle jälle kohale, kui lahedad ja vaimukud ja toredad ja ilusad ja huvitavad ja kõike muud positiivset kõik mu sõbrad on.

No comments:

Post a Comment