Saturday, October 9, 2010

fastalishious

Kui ärkasin küsis ema, et keda ma unes nägin. Ma ei saanud päris hästi aru, miks ta seda küsib. Vastasin täiesti ausalt, et tõesti ei mäleta, et oleksin und näinud. Selle peale teatas ta muigega, et "see pidi küll keegi väga eriline olema." Ma tahtsin teada, et miks siis. Ema ütles mulle, et ma olevat unes rääkinud lauseid nagu "Sa oled nii soe ja hea" ja muud seesugust. Lahe.

Käisin Kaisa ja Kadiga Põhjakas riideid otsimas. Suurema osa ajast me lihtsalt ilastasime ilusate asjade peale. Seal oli üks ülilahe jope, aga see maksis umbes sama palju kui kõik mu riided kokku.

Põhjakeskuses oli mingisugune üritus, kohal olid igasugu tantsijad ja muud tegelased. Niisiis lollitasime niisama poodides ringi. Hiljem otsisime Kadi kaotatud salli.

Pärast käisime suvalistes kaltsukates, kust ühest leidsingi endale ülilaheda jope. Im happehhh!

Läksime ka Kebabi sööma. Sisse astudes oli ühe diivani peal iPhone. Märkasime, et sealt oli just mingi grupp lahkunud, nii et võtsin selle iPhonei ja viisin omanikule. Kui olime ilusti tagasi sisse läinud ja istunud, tuli meie juurde mingisugune tüüp, kes küsis ega me pole seal üht mobiili näinud. Arvasin juba, et olin iPhone valele inimesele andnud, aga tuli välja, et ka tema oli oma mobiili sinna jätnud. Tagastasin ka selle natukese aja pärast. Päeva heateod on tehtud!

Chillisime veel igalpool ringi, kõike, mis toimus ma ei mäletagi. Igatahes minul oli väga tore.

Kaisa va raibene leidis endale elulahedad püksid ka 25.- eest. Päeva saak vist.

Nüüd käisin Indreku pool mobiili laadimas. Mu enda laadija jäi Tallinna. Rääkisime juttu ja sõime kommi. Kui ma tagasi kõndisin, läksin mööda ühest mehest, kes oli päris korralikult purjus. Hetkel kui ma tast möödusin puhus ta oma õllepurgi pealt vahtu. Läksin edasi ja ta ütles: "Elu ongi ilus!". (See lause on minu jaoks eriline - selle "gi" pärast) Kõndisin hämmeldunult edasi. Siis ta lisas "Pelmeen on vilus!". Ma muigasin. Kõndisin veel paar sammu ja ta nentis: "A mne vse pohui!". Päev oli minu jaoks korras.

Muide, sõnaliide "-lishious" on parim sõnaliide ever.

4 comments:

  1. Äärmiselt ..lisioosne postitus

    ReplyDelete
  2. mmmmmmm mina sinu vaneama õena eelistan mõelda, et sa kohtusid unes nunnu ("pehme ja sooja") jääkarupojaga või kutsuga, aga alati jääb kahtlus...

    ReplyDelete
  3. Õige vastus selle lummava unenäo kohta on tegelikult
    SUUR REHEAHI

    ReplyDelete