Wednesday, October 20, 2010

Piksel

Nüüd on põhimõtteliselt kõik selle nädala tööd tehtud ja elu saab edasi minna! Hurraa! Või noh, okei, homme on veel kaks järeltööd, cooperi jooks ning mingisugune karjäärinõustamistest. Aga nende kõigiga saab ilusti hakkama.

Käisin viisin ka oma katkise sülearvuti isa tuttava kätte ülevaatusele. Pidin toimetama selle Tammsaare Ärikeskusesse. Mulle täiega meeldis see hoone. Kuidagi hea tunne oli seal trippida, kuigi ega ta midagi erilist ei ole. Üks suur klaasi täis ja väga ametlik ehitis.

Ma olin sinna sõitnud buss nr. 23 peal ja välja minnes hakkasin mõtlema, et ei tea kuidas kõige kiiremini koju saaks. Lõpuks sain aru, et doh, ma olen seal samas käinud mitu korda ja lihtsalt kõmpisin oma buss 18 peatusesse. Sisimas muigasin enda üle, ikka veel ei orienteeru sa Tallinnas väga hästi.

Oje! Täna oli 20.10.2010 20:10. Ma poleks ise seda kellaaega märganudki, aga mulle helistati, mille üle olen väga rõõmus.

No comments:

Post a Comment