Sunday, October 10, 2010

Oodates lõppu

Tulin hommikul Tallinna. Siin seiklesime emaga Vanalinnas pisut, otsides head kohta, kus hommikust süüa. Ema sai lõpuks aru, kuidas ma olen suutnud tema 3 salli ära kaotada. Oleksin peaaegu kaotanud ka neljanda.

Tõin Mariale tema mingisuguse juhtmevidina ära, mis tal Rakverre jäi. Kui kokku saime olin väga tuim ja unine. Sorry selle pärast.

Sõitsin koju, kus passisin tund aega monitori taga ja siis ärkas isa. Tegime väljas tööd. Lõpetasime kusagil 17 paiku. Edasi ma ei olegi midagi erilist teinud, aga ei suuda ka sundida end midagi asjalikku tegema. Õppisin pisut, koristasin toa ja chillisin niisama.

Naudin õhtut ja ei naudi ka. Pühapäev on tüütu. Loodan, et teie oma oli parem.

Lahe, et täna 10/10/10 10:10 oli.

2 comments:

  1. Ja lahe on, et ma täpselt tean, mis sa/ma siis tegime - rong jõudis just Tallinna, nii et panime mantleid-jopesid selga.... Ja lobisesime ja olime hääs tujus. Mõnus on täpselt mäletada, mis tegid 10.10.10 kell 10.

    ReplyDelete
  2. jääme siis ootama, mille mõnusaga oled tegevuses
    11.11.11.
    Ja siis 12.12.12.

    Ja eriti huvitav muidugi, kas ehk vahepeal ka miskit mõnusat toimub.

    ReplyDelete