Tuesday, October 5, 2010

Inim-nest

Pühapäeval käisime jalgpalli vaatamas. Sinna oli kohale kogunenud tõesti väga palju sõpru ja tuttavaid. Lollitasime, tegime pilte ja külmetasime. Pärast mängu otsustasime mina, Toomas, Kaisa, Anette ja Triin minna sööma. Trippisime mööda Rakveret ringi ja ei suutnud leida kohta, mis oleks meie jaoks piisavalt odav. Meie reis lõppes kebabis.

Kui kõik olid lõpuks laiali läinud suundusin koju. Seal ei olnudki väga pikka juttu - läksin magama. Ärkasin kell 4, äratuskell helises kell 5 ja läksin rongi peale.

Esmaspäev oli magamispäev. Mitte midagi ei juhtunud.

Tänane oli ka üpriski aeglane. Käisin koolis, kust ma viimasest tunnist ära tulin, sest pea valutas otsas. Siis hüppasin Silveri juurest läbi ja nüüd olen kodus. Totaalne väsimuslaks on peal, kuigi ei ole nagu midagi teinud, mis peaks väsitama.

Ahjaa, ma sain endale 3 meetrit pika salli ju.

Mõni lugu ka: lugu, lugu, lugu, lugu, lugu, lugu, lugu, lugu.

2 comments:

  1. Mäletad, eelmisel sügisel Su õekese juures... ma ütlesin, et tahaks kuskile ära minna, ükskõik, kuhu...
    Ja Sa ütlesid, et see on märk depressioonist.

    Noh, nüüd siin blogis praegu Sa ütled, et oled väsinud, kuigi pole midagi väsitavat teinud...
    ma ütlen, et see on märk depressioonist.

    Söö greipi ja apelsini ja chilli pipart - need peaksid masendust vähemaks võtma :D

    ReplyDelete
  2. Hah, imestan hetkel, et sul see meeles on : D

    Aga täitsa võimalik, mul on hetkel Tallinnast pisut kopp ees ja ei taha eriti asjadega tegeleda

    Nu üritan astuda apelsini ja greibi suunas : D Tänud

    ReplyDelete