Saturday, October 9, 2010

Kosmosh

Tänane Rakvere rong oli liigutatud 18:20 pealt 19:50-le. See tähendas, et sain liikuda läbi peaaegu öise Tallinna.

Läksin bussi pealt maha Estonia peatuses. Sealt liikusin läbi Tammsaare pargi. Pargis töötas jälle seesama kuntsnik, kes kosmosest imeilusaid pilte teeb. Läksin siis peale mõningast kõhklust temaga rääkima. Ütlesin "tervist". Ta vastas "privet". Ütlesin, et "aa, ma ei räägi vene keelt". Ta vastas "English?". Ma siis rääkisin paar lauset inglise keeles. Ta küsis "Germany?". Ma naersin. Tegelikult ta sai pisut aru. Rääkisime natuke tema tööst ja küsisin, kui palju sellised meistriteosed maksavad. 700.- eest saate endale laheda pildi. Tänasin, ütlesin "good luck" ja lahkusin vanalinna suunas.

Vanalinna poole minnes tundus kõik nii hubane. Kauguses Tamsaare pargis oli mingi seltskond, kellest ühel oli selline.. noh.. vurr, mida nööri peal (klounid?) lennutavad ja keerutavad. Tema oma helendas värviliselt. Nii nägingi hämaras lendamas helendavat tulukest, selle kõrval töötavat lahedat kuntsnikku ja hulka rõõmsaid inimesi.

Liikudes Balti jaama poole läksin mööda nukuteatrist. Seal on see lahe aknapealne, mis iga 30 minuti tagant ellu ärkab. Ekraanil tiksuval kellal oli veel peal ainult 3:30 alles, aga mul polnud kahjuks aega seda imevärki vaadata. Ma ei satu sinna mitte kunagi õigel ajal.. Kahju.

Schnelli tiigi kõrvalt kõndides vaatasin enne tunnelisse minekut üle tee. Seal olid eredad valgustid ja seetõttu oli näha vaid üht tumedat teed, valgust ja selle ees ühe tüdruku siluetti. See siluett kõndis mõned sammud, siis tegi paar lahedat ja väga vaba tantsusammu ja astus sama rahulikult kõndides edasi. Peos tundus tul olevat mp3lme mängija.

Kui kõnnin mööda öist Tallinna on mul tõesti hea tunne - olen kodus. Vist.

No comments:

Post a Comment