Thursday, October 28, 2010

Livet

Okei teen "lühiülevaate" oma viimastest päevadest, et ise ka mäletaks, mis vahepeal toimunud on.

Laupäev

Ärkasin, koristasin, pesin pesu. Põhiteema oli aga Brita sünnipäev. Väga lahe oli, seltskond oli super, nalja sai palju. Mõtlesime välja handshake, tantsisime, keerasin neidudele kokku kokteile ja olin niisama happeh. Sain ööseks ikkagi autoga koju, mis oli päris tore. Mõnes mõttes oleks võinud ka jääda.

Pühapäev

Toibusin. Nagu ikka peale sünnipäeva. Istusin ekraani taga ja lugesin. Õhtul küsis isa, kas ma midagi teha ka kavatsen oma päevaga. Selle peale läksin Silverile külla. Viisin talle laenatud tehnikat tagasi pisut.

Esmaspäev

Ärkasin kell 8, et minna 10mneks rongijaama. Pidin sealt ära tooma Kaisa koti, mis oli Raplasse maha jäänud. Pidime minema Piretiga TLÜ-sse avatud uste päevale. Siis Piret teatas, et ka Toomas on tulemas (ta oli haige, alguses sain aru, et ta ei tule).

Võtsin siis Kaisa koti vastu. Pärast seda pidi Toomase rong tulema 4 minuti jooksul. See rong jäi 25 minutit hiljaks. Nii ma siis kõndisin mööda rongijaama ringi, kuulasin liiga kõvasti muusikat ja olin niisama coolio. Toomas tuligi, kohtusime Piretiga ja trippisime TLÜ suunas.

Tee peal tegime maailma parima video ja arutasime suurlinnaelu.

TLÜ uksest sisse astudes üteldi meile, et avatud uste päev toimub teises majas. Üteldi ka kuidas sinna saab, mis kõlas täpselt niimoodi:

"Noh, lähed uksest välja, maja lõppu, kangi alt läbi, keerad sealt paremale, seal on parkla, tuleb üks betoonist maja ja siis sealt sisse minnes olete kohal."

Kõik tundus väga lihtne ja loogiline, aga me lihtsalt ei suutnud mitte kusagilt leida kangi, mille alt läbi minna. Lõpuks otsustasime, et igasugune katus või sild või peavari ongi "kang". Sellest tekkis ka uus mõiste kodutule - kangialune.

Ülejäänud päev = Triinu + Martin + Solaris + inimesed + laiskus + 3 õlut + Lido + tekkel + kama + Kohvicum + raamatukogud + Vanalinn + rongid (mille aegu edasi lükatakse) + Rakvere. Ma tõesti ei hakka seda kõike lahti kirjutama, läheks liiga pikaks.

Teisipäev

Päev oli üpriski aeglane, istusime siin kodus diivanil ja ei suutnud tegevust leida. Helistasime taksodele, et teada saada, kas Rakveres ka taksobussi saab tellida.

Õhtul sõitsime Haljalasse. Haljalas vaatasime telekat ja arutasime "nõukoguga" tähtsaid küsimusi (mis pärinesid lauamängust Targem kui 5B, või oli see mingi muu?).

Külastasime ka Kaisa maakodu ja käisime mere ääres. Yes. Mere ääres. Väga mahe oli.

Kolmapäev

Ema otsustas olla ägens ja parim. Andis mulle ühe õhtu, et korraldada sõpradega üks ühine koosolemine. Veider oli ja lahe oli ja imelik oli ja mahe oli. Võinoh. Ei kurda igatahes. Magada ma ei jõudnudki. Siiamaani pole veel magama saanud. Varsti lähen kah.

Neljapäev

Minu jaoks algas neljapäev umbes kell 9 hommikul. See hetk lõpetas kolmapäeva, sest kõik läksid ära. Jäime kolmekesi Anette ja Kaisaga. Üritasime magada, aga sellest ei tulnud midagi välja. Noh igatahes. Ajasin end siis üles ja hakkasin kiirkoristust tegema. Saingi kenasti hubaseks olemise.

Anette liikus edasi oma intervjuule. Jees. For real. Peaks talt autogrammi võtma, äkki 10 aasta pärast saaksin varanduse.

Tegine Kaisale ja endale teed, käisin pesemas ja vaatasime edasi telekat, eriti muusikakanelid. Väga chill oli. Olime mõlemad täielikus ajusurmas, aga tõesti väga.. noh.. kuidagi vaba ja tore hommik. Mingi hetk tuli koju ema, kes päästis kaks ajusurmalist näljast.

Käisin ja aitasin Jaagupil tema vanaema korteris kapid paika tõsta. Pärast seda pidi Kaisa ka liikuma hakkama. Saatsin ta ära Teatrikohvikusse.

Koju tulles käisin otsimas, et äkki saab uued püksid ostetud. Ei saanud. Hüppasin läbi Rimist, tulin koju. Ma absoluutselt ei tea, mida ma kodus teinud olen. Aaa, siiski, vaatasin palju standup comedyt. Mehed nagu Jonas Gardell (mees, kes mulle nime andis) ning Eddie Izzard on totaalsed geeniused.

Vahepeal mõtlesin, et kuhu kadus vaheaeg... Tegelikult vist täitsa tegus siiani olnud.

Well thats life for ya...........
Ma üritan nüüd tihedamini kirjutada, et ei peaks tekstiseina lugema.

No comments:

Post a Comment