Thursday, October 14, 2010

ei

Eilne päev ma koolis ei käinud. Hommikul oli ülipaha olla, nii et jäin koju. Lugesin Vonneguti ja tegin ära oma füüsika uurimuse. Kodust ma ära ei läinudki. Päev oli kuidagi tühi, aga samas nii armas ja tore.

Tahaksin Rakverre minna, aga ei saa, sest järgmine nädal on meil arvestuste nädal. See tähendab, et esmaspäeval on mul töö füüsikas ning kirjanduses. Teisipäeval saan teha töid inglise keeles (põhimõtteliselt inglise keelne ajaloo töö), siis ajaloos ja lõpuks matemaatikas. Kolmapäeval on tööd filosoofias ja veel milleski, mis meelde ei tule. Sinna kõrvale pean lugema ühe raamatu ja kirjutama 600 sõnalise koduse kirjandi. Saab fun nädal olema! Igatahes hoidke palun pöialt! Läheb tarvis.

Olgu, pärast seda on mul neljapäev vaba ja reedel väljasõit. Nii et kõik pole veel kadunud!

Ja siis tulebki vaheaeg... Ja elu ongi ilus...

Üks päris mahe õhtune laul.

6 comments:

  1. Soriiiiiiiiii aga ma lihtsalt pean ütlema, keeled kirjutatakse väikese tähega

    inglise keel
    eesti keel
    mitte Inglise või Eesti keel. (Ingliskeeles kirjutatakse need küll suure tähega, aga mitte eesti keeles.)

    Võta seda kui vanemõelat korrektuuri :)

    ReplyDelete
  2. kle, ta teab seda tegelt hästi, et keeled kirjutatakse eesti keeles nii, ja ta adub ka seda, et see on kokkuleppeline, ja adub ka seda, et kokkuleppijad on olnud igasugused tähenärijad.

    Ma vena kihla, et kuskil viie aastaga see muudetakse ära ja antakse vabaks.

    ReplyDelete
  3. ma tahtsin ainult öelda, et kena pilt, kust said

    ReplyDelete
  4. Ma keelte koha pealt isegi korraks mõtlesin, et kuidas panna... tänud : D

    ja Kaisa, üks täiega lahe tüdruk saatis.

    ReplyDelete
  5. laul tõsihea on, tinks tonks tänks

    ReplyDelete
  6. mul on vaja kodune kirjand ära teha võtke ja helistake mulle +37259002650 on minu number ma ei oska ise teha seda palun helistake ja aidage

    ReplyDelete